Helgsammanfattning.

Kära läsare,
Jag förstår att ni är hemskt nyfikna på vad jag har gjort i helgen. För jag har haft mycket viktiga saker för mig!
Så som fredagsmys, loppisrunda, lördagsgodis, fikor i goda vänners lag, middagar med familj och släkt, slapping, städning och annat. ;)
Skämt åsido så är det skönt när man har en helg utan en massa åtaganden, utan tider att passa.

Lördagens loppisrunda blev utan inköp, men det gör ingenting!
Tex så börjar min vita samling bli komplett:



(ber litegrann om ursäkt för bildkvalitén -en vacker dag ska jag äga en iphone4 med blixt)

Givetvis finns det plats för fler ljusstakar om jag skulle råka springa på någon passande ;)

Jag lurar däremot på ett nytt samlings-projekt, men det kräver nog fler besök på större second hands än veddiges.
Tänker inte avslöja här vad jag ska samla på förrens jag fått ihop en 6-8 stycken.


Just nu har jag kurat ihop mig i soffan med tända ljus och Rallybrudar.
Hoppas att filmen är värd att vara trött imorgon för..
Särskilt eftersom en liten snorig pojke antagligen väcker mig några gånger inatt.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Tänk att jag har också haft en helg i goda vänners lag :)

Måste ju säga att din vita samling är helt underbar!

Måste med samla på nått?! Ska bara klura ut vad bara!! :)

2010-10-17 @ 23:36:47
Postat av: Rosanna

Måstemed ha en iphone 4!!jag mena min börjar ju bli lite gammal ;) hahaha !! Bra försäkring?! Hmmm!!

2010-10-17 @ 23:38:39
Postat av: Linda

Vilken läcker samling!

2010-10-20 @ 14:47:56
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0